Thursday 31 January 2013

Energizing Soy Protein (ESP)



Kenapa ia digemari ramai..?

Energizing Soy Protein ini diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat intensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.

Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

Tambahan pula, setiap 850g (satu canister ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Sangat sesuai untuk semua peringkat umur - sama ada muda mahupun tua.

Jom kita tengok, apa khasiat ESP Shaklee ini...

1. AWET MUDA - asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. BAIK UNTUK HORMON - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones dan fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. ia membantu merendahkan kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung

3. BAIK UNTUK PROSTAT - Genistein yang terkandung di dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.

4. KULIT REMAJA - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radiance kulit dan kepejalan otot, percepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. PEMBEKAL TENAGA - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan. (sesuai untuk sesiapa yang ingin kurus)

6. MEMBAIKI PIGMENTASI - Membaiki masalah rambut seperti beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.



No comments:

Post a Comment